3.1. Resetowanie hasła

Jak rozpocząć pracę z systemem? ›› 3. Logowanie ››

Parent Previous

W przypadku utraty hasła logowania do systemu KS-OmniPharm, można skorzystać z opcji resetu, w celu utworzenia nowego hasła. 


Jak zresetować hasło?



Aby zresetować hasło, należy z poziomu okna logowania kliknąć w pole Zapomniałeś hasła?:


Rys. 1. Opcja "Zapomniałeś hasła?"



Po wybraniu opcji użytkownik zostanie przeniesiony do okna, w którym należy uzupełnić trzy pola: 

  • Numer KAMSOFT - sześciocyfrowy identyfikator firmy. 
  • Login - nazwa, która została przypisana do danego użytkownika (operatora) w systemie.
  • E-mail - w tym polu należy wpisać adres e-mail, który został przypisany do danego użytkownika (operatora) w systemie. 


Po wykonaniu czynności, należy kliknąć przycisk Wyślij (dalsza procedura postępowania zostanie wysłana na wskazany adres).


Rys. 2. Zmiana hasła


Adres e-mail oraz login danego użytkownika można sprawdzić w module Administracja systemu > Użytkownicy. Po wybraniu opcji wyświetlona zostanie lista utworzonych operatorów. Należy odszukać odpowiednią pozycję - w kolumnie "Użytkownik" widoczny będzie login danego operatora, natomiast adres e-mail zostanie wyświetlony po kliknięciu Edytuj (rys. 3). Jeżeli pole e-mail będzie puste, należy je uzupełnić i zapisać zmiany. Adres wprowadzony w tym miejscu, należy podać w oknie Zmiana hasła. Dalsza procedura postępowania zostanie przesłana użytkownikowi na wskazany adres. 


Rys. 3. Edycja karty danego użytkownika