3.1. Resetowanie hasla
3.1. Resetowanie hasła
Jak rozpocząć pracę z systemem? ›› 3. Logowanie ››
W przypadku utraty hasła logowania do systemu KS-OmniPharm, można skorzystać z opcji resetu, w celu utworzenia nowego hasła.
Jak zresetować hasło?
Aby zresetować hasło, należy z poziomu okna logowania kliknąć w pole Zapomniałeś hasła?:

Rys. 1. Opcja "Zapomniałeś hasła?"
Po wybraniu opcji użytkownik zostanie przeniesiony do okna, w którym należy uzupełnić trzy pola:
- Numer KAMSOFT - sześciocyfrowy identyfikator firmy.
- Login - nazwa, która została przypisana do danego użytkownika (operatora) w systemie.
- E-mail - w tym polu należy wpisać adres e-mail, który został przypisany do danego użytkownika (operatora) w systemie.
Po wykonaniu czynności, należy kliknąć przycisk Wyślij (dalsza procedura postępowania zostanie wysłana na wskazany adres).

Rys. 2. Zmiana hasła
Adres e-mail oraz login danego użytkownika można sprawdzić w module Administracja systemu > Użytkownicy. Po wybraniu opcji wyświetlona zostanie lista utworzonych operatorów. Należy odszukać odpowiednią pozycję - w kolumnie "Użytkownik" widoczny będzie login danego operatora, natomiast adres e-mail zostanie wyświetlony po kliknięciu Edytuj (rys. 3). Jeżeli pole e-mail będzie puste, należy je uzupełnić i zapisać zmiany. Adres wprowadzony w tym miejscu, należy podać w oknie Zmiana hasła. Dalsza procedura postępowania zostanie przesłana użytkownikowi na wskazany adres.

Rys. 3. Edycja karty danego użytkownika

